Dzień Bardzo Dobry # 9

23.2.17 Komentarze 4

Nie wiem co bym zrobiła, gdybym straciła któreś z moich dzieci.
Nie potrafiłabym żyć bez Maćka.
Co będzie, jeśli nikt nie zaopiekuje się mną na starość?
Nigdy nie będę w stanie tak dobrze pisać, jak Ona.. jeszcze tylu rzeczy nie wiem.
Jak spojrzę Jej w twarz? Przecież nie mogę udawać, że nic się nie stało..
Czy dam radę poradzić sobie z chorobą dziecka?
Jak to wszystko pogodzę? 
Skąd wezmę siłę?


Czasami zaśmiecam swoje życie obawami o jutro. O rzeczy, które przecież mogą się nigdy nie wydarzyć.
Strach zabiera mi radość chwili.
Bo przecież teraz jest za dobrze.. to nie będzie trwać wiecznie. Co będzie, jeśli wszystko się posypie?

Cokolwiek czeka na mnie i na Ciebie jutro, Bóg już tam jest.
Powtarzam to sobie prawie codziennie. Kiedy tylko do głowy wpada kolejne pytanie bez odpowiedzi. Kiedy znowu zaczynam gdybać i zamartwiać się wymyślonymi przeze mnie problemami.

Z czymkolwiek przyjdzie nam się zmierzyć za kilka lat, Bóg już o tym wie.
Nie pozwoli, żeby cokolwiek przekraczającego Twoje i moje siły, pojawiło się w naszym życiu.
On obdarzy nas swoją mocą w obfitości, żeby poradzić sobie ze wszystkim.
W odpowiednim czasie.

Nie prędzej i nie później.
W odpowiednim czasie.

Może dzisiaj jeszcze nie wiesz, jak pogodzisz wszystkie obowiązki, które nagle na ciebie spadły. Nie bój się. Pomoc z góry na pewno przyjdzie.
W odpowiednim czasie.

Może dzisiaj, tak jak ja, nie wyobrażasz sobie życia po śmierci ukochanej osoby.. byłoby to niewyobrażalnie trudne, ale Boża pomoc przyjdzie dokładnie wtedy, kiedy będziesz jej potrzebować.
W odpowiednim czasie. 

Może dzisiaj nie czujesz się odpowiednia na to stanowisko, ale skoro Bóg postawił Cię w tym miejscu, to zaopatrzy Cię też w potrzebne zdolności.
W odpowiednim czasie.

Może dzisiaj nie znasz odpowiedzi na wiele pytań, ale Bóg zna każdą jedną.
To wystarczy.
A w odpowiednim czasie, Ty też je poznasz.


Pan wodzi oczami swymi po całej ziemi, 
aby wzmacniać tych, którzy szczerym sercem są przy Nim.
II Kronik 16;9


Dzisiejsze problemy pokonasz z siłą,  którą masz dzisiaj.
Problemy jutra, pokonasz z siłą, którą otrzymasz jutro.
Teraz nie masz jeszcze jutrzejszej siły, ale masz jej wystarczająco do zwycięstwa właśnie dzisiaj.

Bo Bóg działa.
W odpowiednim czasie.











4 komentarze

Napisz komentarze
Julia6
AUTOR
23 lutego 2017 13:32 skasuj

To ja jestem w tym miejscu czy dam radę ? jak sobie poradzę? On coś do mnie mówi przez to co mi dał, tylko co? W tej chwili nie rozumiem...

Odpowiedz
avatar
23 lutego 2017 20:51 skasuj

Julia, bardzo często jest tak, że nie rozumiemy. Nie wiemy dlaczego, po co nam taka, czy inna sytuacja. Widzimy tylko to, co tu i teraz, a to bardzo mało.. Bóg widzi pełny obraz naszego życia. On wie, co jest za tym życiowym zakrętem, na którym właśnie jesteś. On ma o Tobie myśli o pokoju, a nie o niedoli. Chce zgotować Ci przyszłość wypełnioną nadzieją. Nigdy nie da Ci więcej, niż możesz znieść! Proś o siłę, a On nią będzie. I wszystkie odpowiedzi poznasz.. w odpowiednim czasie. Ściskam Cię mocno. Nadia

Odpowiedz
avatar
Magdalena
AUTOR
26 lutego 2017 18:29 skasuj

A ja przeszłam przez taką burzę w życiu, gdy mąż ode mnie odszedł - myślałam, że nie jestem w stanie tego przetrwać, wtedy znajoma powiedziała mi "trzymaj Boga za rękę a wszystko przetrzymasz" - buntowałam się bardzo, miałam najczarniejsze myśli, ale ostatecznie złapałam się za Jego rękę, za ręce przyjaciół, których mi zesłał i przetrwałam... dzięki Bogu. Teraz głównie w Nim pokładam nadzieję, żyję dla Boga, dla córki, dla siebie...
Masz rację, Bóg daje siłę w odpowiednim czasie, jakbym wcześniej wiedziała, co mnie spotka, to bym pewnie się załamała. Myślałam że się po tym nie podniosę, ale Bóg czuwa - trzyma nas za rękę i daje nam siły w odpowiednim czasie właśnie...
Julia6 modlę się o siły dla Ciebie, Bóg jest z Tobą, nawet jeśli teraz tego nie czujesz... i potrafi wyprowadzić dobro nawet z najgorszych sytuacji...

Odpowiedz
avatar
26 lutego 2017 22:30 skasuj

Magda, takie świadectwa jak Twoje, są zawsze na wagę złota. Dziękuję :*

Odpowiedz
avatar