Do kawy

20.2.17 Komentarze 8

Jest tyle mądrych słów, które chodzą mi po głowie, chowają się w plikach, folderach, zapisane byle jak na kartkach włożonych w czytaną właśnie książkę.. czasami boję się, że gdzieś mi się pogubią, a lubię do niektórych wracać.

Jako że Malutka akurat dzisiaj postanowiła zasnąć popołudniu, mogę Was dzisiaj zasypać cytatami, które mnie samą zmusiły do myślenia już nie raz. Albo tak mi się spodobały, że musiałam.. tak jak ten ostatni.
Niektóre są krótkie, inne troszkę dłuższe.
Jedne bez autora, chociaż z pewnością jakiegoś miały.. ale niestety nie zapisałam.
Ale wszystkie idealne do kawy. Na spokojnie.

I dajcie mi proszę znać, czy takie wpisy w ogóle Wam się podobają..?

Miłej lektury Kochani!


Jestem przekonany, że miliony ludzie nie chcą poznać Jezusa przez tych zasmuconych, wiecznie cierpiących, poświęcających się, zanudzających innych własnymi problemami chrześcijan, którzy zachowują się, jak gdyby ich drugie narodziny były dla nich tak samo bolesne, jak pierwsze dla ich matek.


Jedynym dowodem na to, w co wierzysz jest to, co robisz.
Jeśli chcesz wiedzieć w co wierzą inni ludzie, nie czytaj co piszą, nie pytaj w co wierzą, po prostu obserwuj co robią.



Jeśli chcesz być szczęśliwy, musisz być szczęśliwy umyślnie.
Kiedy się budzisz, nie możesz po prostu czekać, żeby zobaczyć jaki będzie twój dzień.
Musisz zdecydować o tym, jaki będzie twój dzień.
Joel Osteen


Odwiedzaj wiele dobrych książek, ale mieszkaj w Biblii. 
Spurgeon


Mów ludziom o Bogu, a Bogu o ludziach.

E. M. Bounds


Mądrość, to podejmowanie takich decyzji dzisiaj, które nadal będą dobre jutro.
Lysa Terkeurst, The Best Yes


Żyjemy w czasach, w których ludzie zupełnie ignorują Boga i obwiniają Go za chaos, który taka postawa powoduje.


Prawdziwym celem naszego życia nie jest szukanie Bożej woli; prawdziwym celem naszego życie jest szukanie Boga. 
Sednem naszej wiary nie jest wiedzieć co Bóg robi w naszym życiu; sednem wiary jest mieć pewność, że On wie co robi.
Naszym przeznaczeniem jest szukanie Bożej obecności, nie Jego planów dla naszego życia.. ponieważ nie ma dla nas innego planu, jak poznanie jedynego prawdziwego Boga osobiście.


Pielęgnowanie potępienia za wczorajsze grzechy nie czyni nas pokornymi. Sprawia natomiast, że koncentrujemy się na sobie, zamiast na Panu.
Dużo trudniej jest pokornie przyjąć przebaczenie, na które nie zasługujemy, niż chodzić w fałszywej pokorze, ubranymi we wczorajszy wstyd.
Gdy przyjmujemy za darmo przebaczenie, Ten, który nam je sał, odbiera chwałę. A kiedy On przyjmuje chwałę, my się uniżamy.
Bill Johnson, Aby działy się cuda


Czasami mam problem z tym, żeby zaufać Bogu w kwestii moich dzieci.
Kiedy moja średnia córka wybrała średnią szkołę, chciałam wręczyć jej długą listę powodów, dla których absolutnie nie powinna do tej szkoły pójść.
Ale Bóg. 
On miał plan, którego nigdy nie potrafiłabym sobie nawet wyobrazić.
On miał w tej szkole kobietę, która modliła się o moją córkę. 
On miał przyjaciół, którzy czekali, żeby ją pokochać.
On miał grupę ludzi, którzy czekali, aby pokazać jej jak mieć prawdziwą relację z Jezusem.
Miał też młodego mężczyznę, który czekał, żeby zakochać się właśnie w niej i zrobić z niej żonę kaznodziei.
Bóg miał też wielką lekcję dla mnie. 
Planowanie życia moim dzieciom nie jest moim zadaniem.
Najlepsze co mogę zrobić jako mama, jest bycie posłuszną Bogu. Reszta należy do Niego.
Ponieważ Bóg jest dobry. I tylko Bóg jest dobry w byciu Bogiem.
Lysa Terkeurst


Niektórzy ludzie pojawiają się w twoim życiu, żeby być dla ciebie błogosławieństwem. 
Inni, żeby być dla ciebie lekcją.
Matka Teresa z Kalkuty


Moja Księżniczko,
Dla mnie jesteś piękną pieśnią. Twoje życie jest słodką symfonią, którą Ja sam komponuję nuta po nucie.
Biorę twoje porażki, łzy i zwycięstwa i przemieniam je we wspaniałą harmonię. 
Wszystkie twoje myśli i czyny zostaną złożone przed Mną jak nuty na kartce. Każdy wybór, którego dokonujesz, jest ważnym akordem w kompozycji wieczności.
Nie pozwól, by hałas tego świata zniszczył tę wspaniałą melodię, Moja ukochana.
Szukaj mnie w cichym bezruchu poranka, a ja wypełnię twe serce Bożą muzyką.
Pozostań w rytmie mego Ducha w ciągu dnia.
Krocz za Mną w zupełnym oddaniu, a przyciągniesz innych do Mnie w rapsodii chwały.
Z miłością,
Twój Król i Twój Kompozytor.
S. R. Shepherd, Ukochanej Księżniczce

8 komentarze

Napisz komentarze
Oli
AUTOR
20 lutego 2017 17:54 skasuj

Tak, tak, tak!Uwielbiam cytaty, czyjeś mądre myśli,fragmenty książek itp. Dlatego Przypowieści Salomona number 1;) Również je zachowuję, a kiedy trzeba wracam bądź nimi się dzielę;) Także 3 razy tak!;)

Odpowiedz
avatar
20 lutego 2017 18:49 skasuj

Oczywiście, Biblia zawsze nr 1 :) ale cytuję Słowo Boże w innych postach, więc teraz chciałam dodać coś innego typu, chociaż niektóre Biblią inspirowane. Dzięki Oliwia!

Odpowiedz
avatar
20 lutego 2017 22:02 skasuj

O tak proszę częściej takie wpisy 😊 Sama zbieram cytaty, a Twoje są piękne!
Ciepło pozdrawiam!

Odpowiedz
avatar
21 lutego 2017 23:01 skasuj

Nadio masz moze tę książkę Ukochanej Księżniczce? Jesli tak to może zrobiłabyś wpis z recenzją tej książki. Czy tam jest dużo zdjęć?

Odpowiedz
avatar
22 lutego 2017 10:19 skasuj

Tak, mam. Będą recenzję książek, ale na razie nie planowałam pisać o tej. Jest fajna, ale chyba lepsza po angielsku mimo wszystko.. czasami tłumaczenie może wiele 'zepsuć' i wydaje mi się, że w tym przypadku też tak było. Zdjęć jest bardzo dużo - praktycznie połowa książki to zdjęcia. Cena jest trochę wysoka jak na taką malutką książeczkę. Ale to tylko moje prywatne zdanie. Mam kilka naprawdę wartościowych książek do pokazania, niedługo będzie pierwsza :)

Odpowiedz
avatar
23 lutego 2017 22:35 skasuj

Jestem ciekawa tytułów tych książek, co będziesz polecać? Właśnie robię zamówienie, bo muszę lekturę Cudaczka wyśmiewaczka synkowi zamówić i przy okazji coś dla siebie chciałam :) Właśnie nas tą się zastanawiałam.

Odpowiedz
avatar
24 lutego 2017 00:20 skasuj

znalazłam za 25 zł tę książkę i już zamówił mi Mąż. będzie na Dzień Kobiet :)
Pozdrawiam Cię Nadio i czekam na recenzje!
Iza

Odpowiedz
avatar
24 lutego 2017 12:20 skasuj

No to tanio :) A na tytuły książek cierpliwie musisz poczekać ;) Poza tym nie wiadomo, czy czytasz takiego rodzaju książki jak ja.. bo ja za powieściami, autobiografiami itp. póki co nie przepadam. To będzie inny rodzaj lektury. Uściski :)

Odpowiedz
avatar