Dzień Bardzo Dobry # 4

2.10.16 Komentarze 0

Jeśli się powstrzymasz od łamania szabatu,
od własnych upodobań w moim świętym dniu,
i nazwiesz szabat swą rozkoszą,
świętość Pana dniem zasługującym na cześć,
i uczcisz go, wstrzymując się od własnych spraw,
od zaspokajania własnych przyjemności
i od prowadzenia pustych rozmów,

wtedy Ja, Pan, będę Twą rozkoszą,
zadbam o twoje pełne powodzenie 
i dam ci cieszyć się dziedzictwem twojego Ojca, Jakuba
gdyż tak usta Pana przyrzekły.

Księga Izajasza 58;13-14


Wiem, że często się zamartwiasz.
Słyszę chwytające za serce wołanie o więcej siły, by przejść przez kolejny dzień.

Ty, moja utrudzona Księżniczko, musisz mi zaufać we wszystkich Twoich zmartwieniach i obowiązkach.
Odpoczywaj, kiedy Ci to polecam. Jestem Twoim Ojcem Niebieskim i wiem, czego potrzebuje Moja dziewczynka.
Zatem posłuchaj Tego, który kocha Cię najbardziej i wszystko o Tobie wie.
Chcę, byś postawiła krok wiary, wyznaczając jeden dzień w tygodniu na odpoczynek od wszystkich Twych prac.

Jeśli będziesz mi w tym posłuszna, pomnożę Twój czas i dodam Ci nadnaturalnej siły, by wypełnić wszystko co zaplanowałaś w kolejnych dniach.
Przyjmij tę możliwość i daj swemu umysłowi, ciału i duchowi odpoczynek.

Rozważ ten dar Mojej miłości dla Ciebie i odpocznij we Mnie!

Z miłością,
Twój Król i Twój Odpoczynek

Sheri Rose