Na dobry początek tygodnia

4.12.17 Komentarze 1

Totalnie przepadłam.
Do piątkowego wieczoru nie zdawałam sobie sprawy z tego, że Bóg może w tak potężny sposób używać muzyki tworzonej z miłości do Niego.. 

Pan Bóg użył muzyki, żeby pocieszać, żeby wzmocnić, żeby wnieść nową nadzieję, radość i nadać inny wymiar codziennym obowiązkom. 
Moje serce przepełnione jest uwielbieniem i wdzięcznością.
Trafiłam na Lauren zupełnie przypadkiem chciałoby się napisać.. ale jestem bardziej niż pewna, że to był jeden z tych wyreżyserowanych przez mojego Zbawiciela momentów mojego życia, o których pisałam ostatnio.. bo nie wierzę w przypadki.
Przepadłam w tych głębokich tekstach i cudownym głosie.
Od piątku słucham bez przerwy.

Może i wy się zakochacie.. nie w głosie, nie w muzyce, ale w Bogu? 

Tak na nowo.. wracając do pierwszej miłości i pierwszego pragnienia żeby Go kochać, poznawać i być najbliżej, jak się tylko da.




Szukajmy Go bardziej, szukajmy Go uważniej.
Szukajmy Jego najpierw, Jego ponad wszystko inne.
Niech będzie pierwszy, niech będzie najważniejszy.
Jezus Chrystus jest naszą nagrodą i naszym największym skarbem.
Jezus i .
Jezus i nic więcej.. to wszystko, co jest nam potrzebne na dzisiaj, na jutro, na cały nadchodzący tydzień i na resztę naszego życia.
Bo z Nim i w Nim mamy wszystko.
Amen?
'Szukajcie najpierw Królestwa Bożego i sprawiedliwości jego, 
a wszystko inne będzie wam dodane.'
Ew. Mateusza 6:33


Chcę szukać mojego Boga w każdym czasie, w każdym momencie mojego życia.

W chwilach gorszych i w tych z oczami mokrymi od łez szczęścia. Na początku tygodnia, w środę i w sobotę wieczorem.
Po usłyszeniu dobrego kazania i zaraz po tym, jak chłopcy urządzą sobie kolejną kłótnie.
W czasie choroby, w zdrowiu i w totalnym zmęczeniu. W czasie próby i w zwycięstwach. W czekaniu. W zabieganiu.


Nasz Bóg. 
Nasz pokój. 
Nasza cisza w czasie największych sztormów. 
Nawet kiedy nie widzisz drugiego brzegu. 
Nawet kiedy jedyne co słyszysz, to grzmoty i rozbijające się wokół fale.. ufaj.
Twój Ojciec czuwa.


Wierniejszy, niż wschodzące słońce. 
Jego miłość nie opiera się na tym co robimy i jacy jesteśmy - kocha bezwarunkowo. 
Bez względu na wszystko, Jego miłość jest dla nas na wyciągnięcie ręki.
Miłość, która zmienia wszystko.

Życzę Wam tygodnia wypełnionego Bogiem i wdzięcznością za to kim On jest i kim my jesteśmy w Nim.



1 komentarze:

Napisz komentarze
jo@śka
AUTOR
7 grudnia 2017 11:39 skasuj

Bardzo lubię Lauren. Muzyka jest bardzo ważna w moim życiu. Nie potrafię żyć bez muzyki, dlatego cudownie, że mogę słuchać takiej, która jest uwielbieniem :)

Odpowiedz
avatar