Wyniki konkursu i Sztuka Wyboru

28.11.17 Komentarze 0

Tak jak obiecałam, dzisiaj wyniki konkursu facebookowo - blogowego.
Dziękuję za udział w zabawie.
Dziękuję za każdy komentarz na blogu i udostępnienie na FB.

Zwycięzcę po prostu wylosowałam.
Szczęście miała dzisiaj Ma Nia, która zostawiła swój komentarz pod facebookowym postem konkursowym.
Gratuluję :)
Bardzo proszę o kontakt - mail lub wiadomość na stronie FB do końca tygodnia.



Ostatnie kilka miesięcy to dla mnie nieustanne wychodzenie ze strefy komfortu i kroczenie wiarą.
Dosłownie.

Między innymi, od września podjęłam się organizacji comiesięcznych spotkań dla kobiet Między Nami Kobietami.
Relację z ostatniego razu umieściłam jakiś czas temu na FB.

Są to spotkania, na których kobieta i jej sprawy są ważne.
Są to spotkania, na których łączą się pokolenia, żeby dzielić się swoim doświadczeniem.
Spotkania, na których przy dobrej herbacie lub kawie (i kawałku ciasta) rozmawiamy o wszystkim, inspirując się nawzajem do pięknej codzienności z Bogiem.


Następne spotkanie odbędzie się 10 grudnia w Radlinie (niedaleko Rybnika) przy ul. Kornela Ujejskiego 7, o godzinie 17:00.
Całość trwa zazwyczaj około dwóch godzin.

Ja wiem, że w tym przedświątecznym czasie jakoś częściej spoglądamy na zegarek i czasu brakuje dosłownie na wszystko, ale właśnie dlatego tym razem wybrałam taki, a nie inny temat: Sztuka Wyboru.. żeby na to, co najważniejsze, nigdy nie brakowało nam czasu.

Będziemy rozmawiać o codziennych decyzjach i życiowych wyborach.
Będzie o mądrości i szukaniu Boga w morzu możliwości.
Będzie o dwóch najważniejszych słowach w naszym życiu: TAK i NIE.
Będzie o tym, że życie to po prostu.. sztuka wyboru.

Chęć udziału można potwierdzić klikając TUTAJ i nie ukrywam, że jest to bardzo pomocne dla mnie, jako organizatorki :)

Jeśli tylko macie taką możliwość, serdecznie zapraszam kobiety w każdym wieku.
Wstęp wolny.

Miłego wieczoru Kochani!