KONKURS

3.1.16 Komentarze 3


Jest nas tutaj coraz więcej, więc postanowiłam przygotować dla was konkurs :)

Do wygrania jest dowolnie wybrany produkt z mojego sklepu ArteDeus.pl



WARUNKI KONKURSU

1. Wyraź chęć udziału w naszym konkursie w komentarzu do tego posta podając:
- swoje imię oraz
- krótką odpowiedź na pytanie:

Który post na blogu Cud Codzienności 
spodobał Ci się najbardziej i dlaczego?

2. Podwoisz swoją szansę na wygraną, jeśli mając konto na Facebook:
- odwiedzisz naszego funpage'a i polubisz go,
- udostępnisz zdjęcie z informacją o konkursie na swojej tablicy (ważne, aby udostępnienie było publiczne),
- w komentarzu do zdjęcia z informacją o konkursie odpowiesz na powyższe pytanie oraz zaprosisz do zabawy 2 inne osoby.

Wypełniając warunki obu podpunktów, zyskujesz dwa 'losy' i masz podwójną szansę na zdobycie nagrody!

Zwycięzca wyłoniony zostanie w drodze losowania. Wolę uniknąć wyrzutów sumienia z powodu konieczności wyboru tylko jednej osoby, z pośród wszystkich przesłanych odpowiedzi... ;)

Konkurs trwa od dziś (3.01), do niedzieli 17.01

Nagrodę wyślemy na podany przez zwycięzcę adres na terenie Polski

Zapraszam i życzę wszystkim powodzenia!

3 komentarze

Napisz komentarze
Unknown
AUTOR
5 stycznia 2016 13:29 skasuj

Moje imię to Magda.
A mój ulubiony wpis ma tytuł: " kochana córeczko" dlaczego? Bo jest taki z głębi serca...taki prawdziwy, taki Twój! Bo sama płakałam jak go czytałam...

Odpowiedz
avatar
annasufryda
AUTOR
16 stycznia 2016 13:36 skasuj

Ania :) kazdy post ma inny wyniar.ciezko to prownac.. Wszystkie sa ważne i piękne. Ale chyba najbardziej trafiony, na tamten czas dla mnie był " wyszłam z domu nieubrana..". O priorytetach.. Bardzo dla mnie. Dzięki za niego!

Odpowiedz
avatar
Oli
AUTOR
16 stycznia 2016 20:25 skasuj

A więc nazywam się Oliwia;-) Post, który wybrałam to "Kiedy dorosnę",pokazuje co tak.naprawdę jest ważne,w życiu rodziny,a co tylko ma tego pozór.Ten post zdecydowanie poruszył moje serce!;-)

Odpowiedz
avatar